Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami (bez elementów sprzedaży) Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez Dział Obsługi Klienta Współpraca z zespołami projektowymi
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta |
Sprzedawca: | FarmaProm Polska sp. z o.o. sp. k. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |